Bugün az fotoğraf var. Sebebi dun akşam bir karışıklık sebebiyle Nokia N85imi sarj edemeyince BB ile kostum. Cok iyi cekmedigi icin fazla ugrasmadim. Birkac kare çektim, bir kaç kare de çekenlerden topladım.
Bu sabah nedense bir ağırlık vardı üstümüzde:)) Dünden sonra tatil modunu atmayı başaramayınca ucu ucuna starta yetiştik çadır ahalisi olarak. Bu hata yüzünden yeterince sıvı alamamış ve ayakkabılarımı iyi ayarlayamamış olarak 3.güne başladık. Yine tempolu başladık, 9 kişilik ön grup yokuşlarda ufak ufak arayı açtık. Liderleri yarisin %70inde gorebildim.

Ayçiçeği tarlacıkları arasından koşarken çiçeklerin beni hafif salınarak selamlamasıyla enerjim yerine geldi. Güneş arkamızda olduğu için hepsinin yüzü bize doğru dönüktü!

8.5km sonra bir krater gölü olan Acıgölü asfalttan tavaf ettik.

Acıgöl çevresindeki turumuzu bitirirken, önde Aykut ve Mert. Bu kareyi facebooka atarken geri düştüm. Henuz 11km ve bir saatin az üstü.

Acıgöl son rampayı çıkıyorum. Kontrol noktası 40m ilerde. Foto: Abdulah Özdemir (AO)

Yolda kosarken. Foto AO
Az sonra Sofular koyune dogru inecegiz. El GPSleri yokus asagi hizimizdan daha gec tepki verdigi icin yol izinden koptu, gereksiz enerji harcayip geri tirmandik. Bu koydeki zigzaglarda izleri takip etmenin artık yarışta kabul görmedigini dezavantajli olarak yasadik. Sonrasinda biz 6km icinde 580 metre civari tirmandik. Tirmanisin sonunda, aldigimiz ders uzerine, patikasiz ve isaretsiz cayirda egriler cizen izi takip etmek yerine biz de en kolay hattan traversi tamamladik. Boylece ara kontrol 2ye vardik. Boylece gunun 3te1ini, tırmanısın cogunu gecmistik.

Bugun 3lu ekibimiz surekli lider degistirdi. One gecen digerlerini cekti, sürükledi. Moral ve enerji verdi. Dünden sonra daha temkinli gittim, kendimi fazla zorlamadım. Bu sebeple birkac kere ekipten geri dustum. Beraber kosma motivasyonuyla goz mesafesinde tutup hizli inisler ve tempolu rampalarda yavas yavas yaklastim.

Kontrol 2de start hatamin cezasi olarak sağ papucumu çözüp tekrara bagladım. Boylece ön grubun süpürücüleri olarak Mertle surekli goz mesafesinde kostuk.

Güzelyurt Yüksek Kilise yolunda Mert

Yüksek Kilise; altına varıp sola indik

Son 3km, bu beton bendi geçtikten sonra işaretsiz kayalık etapta neredeyse hepimiz patladık. Bu tip şansa dayalı etaplar emeğinizi boşuna verdiğinizi hissettirdiği için moral bozuyor. Ayni zamanda, hızlı koşmanın müthiş zevk verdiği teknik geçişler, yürümek yazık oluyor.

Kampımız bugün toprak bir futbol sahasi. 4G ve kurumsal koşuculari da katildi, artan sayı ile beraber bir ugultu var. Daha tanıdıkları goremedim, cadirdan çıkmadik pek. Moralİmizi yüksek tutmaya, önümüzdeki günlere odaklı kalmaya çalışıyoruz. Agustos kosu planları yaptığımıza gore simdilik durum iyi:))
33 km kostuk, toplamda 750-800m tirmandigimizi tahmin ediyoruz. Faruk Kar, Mahmut Yavuz ve Fırat Kara’dan oluşan lider grup bugün Mustafa Kızıltaş’ın bir fake atak yapmasıyla biraz karıştı. Mahmut ve Faruk atağa cevap verip zorlarken Fırat temkinli kalıp ekonomik gitmeyi tercih etti. Hüseyin Polat bu ekibin hemen arkasındaki yerini korudu. Aykut 21.kmde başladığı atak ile günü 3.bitirdi.

Sonuç; hava ısınmaya devam etti, parkur daha kısa ama farklı bir sert idi. Özetle iki odun daha…
Yarin daha kısa, 27-28km gibi. Sonraki gün uzun kıyamet günü, dana kuyruğunun kopacağı gün…
Brifingde müjdeyi aldık: uzun gün 95km… Başladık, bitecek.

Rotamı ve Foretrex 401 datamı görmek için tıklayınız

Genel sıralama linki aşağıdaki 1. gün günlüğümde var. Kendi en iyi zamanımı yapmaya çalıştığım için gün bazlı sıralamamı burada yazmak istemiyorum.

Runfire Ultra 2012 için diğer yazılarım:
Runfire gün 6 – son etap
Runfire gün 5 uzun etap
Runfire gün 4
Runfire gün 3
Runfire gün 2
Runfire gün 1
Runfire canlı takip ve yayın, video linki.
Runfire yarış öncesi, sıfırıncı sayfa